torsdag 4 september 2008

Tick - Tack -Tick - Tack



Ja, nu har den börjat...ja, alltså nedräkningen. Tänkte jag skulle påbörja den innan jag ens börjat. Förklaring: Jag tänkte börja kura, dvs. Cambridge, åtminstone i en 3 veckor. Och NU har jag påbörjat nedräkningen TILLS det att jag faktiskt ska starta med kuren ----i morgon!

Har funderat ett tag, men så tog jag tag i det häromdagen och beställde milkshakes för 3 veckor. Occh nu är jag taggad :-) Den här ggn. ska jag "härda" ut. Vet ju sedan tidigare att:
1. Kuren fungerar, och den fungerar bra :-)
2. Resultatet kommer omgående :-)
3. Att jag kommer att må "skunk" omkring 3:e dagen :-(

Så i kväll har jag fokuserat (öööhhh, not...) på att inte fokusera för mycket på den kommande "skunkdagen"... För jag VET OCKSÅ att bara jag kommer över de första jobbiga dagarna så kommer dagar då jag mår jättebra på kuren. Troligtvis bl.a. för att man faktiskt verkligen får i sig alla viktiga näringämnen, och även för att man blir "hög" på ketos. Så nu alla Cambridgefantaster därute --- Nu kör vi, så det ryker! Ja, alla andra med för den delen...

Så om det kommer några plågade inlägg (skämta bara) eller kanske inga alls på några dagar, så vet ni vad det beror på. Skicka gärna några hejja-på-rop, så lovar jag att göra detsamma *blink*.
Kämpa på därute i viktdjungeln!
/Mona
Och JA, jag vet....timglas tickar inte.... *fniss*

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Lycka till !! har aldrig provat detta men smakat det av andra .- Det smakar ju skit! Hur står du ut ???

Jag beundrar dig

Kram