måndag 1 september 2008

Så glad!



Så kom då äntligen ett minus på vågen igen :) Känslan var underbar när jag i fredags såg att trenden brutits, och att det faktiskt börjar peka neråt igen. Sakta MEN säkert!
Så igår "lyxade" jag och köpte mig ett par gymnastikskor, som jag förhoppningsvis ska kunna använda för att röra på mig utomhus. Ni som någon gång knatat omkring en hel dag i för spetsiga skor, har säkert medlidande med mig när jag berättar att efter gårdagen (naturligtvis i alldeles galna skor) så ville INTE mina fötter ens kännas vid ens ett par gympadojjor. *Suck*, så i morse blev jag nästan "lite ledsen i ögat" när skorna inte kändes speciellt sköna. MEN, bara fötterna -och mina arma tånaglar, fått vila någon dag. Då ska jag minsann prova skorna i elljusspåret. Måhända får jag med mig sonen, så då kan vi gemensamt klippa till Nalle Puh om han dyker upp i träningsspåret. Tyvärr är det ganska björnrika marker i vårt län, och jag vill definitivt INTE stöta på en björn när jag är själv långt ute i skogen, MED MIN TASKIGA KONDITION :( Skulle knappast kunna springa ifrån den...hur stark viljan än skulle vara... Men om man är två känns det genast mycket tryggare , och jag skulle tro att björnarna håller sig på avstånd om de hör att man pratar.
Hur som helst nu ser iaf min vikt.lista ut såhär:

5/5-08 Invägningsdatum
3/7-08 -3kg
25/7-08 -o,5kg
7/8-08 -0,5kg
29/8-08 -1kg
Summa: -5,0kg

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Grattis Grattis !!! Kämpa på

Kram