onsdag 10 september 2008

Prövningar





Ja, han här ovanför har suttit och knackat på min axel i flera dagars tid nu... Började så storartat med att jag skulle köra igång på ren kur i söndags. Javisst, som vanligt så funkar det alldeles utmärkt, SÅ LÄNGE det är morgon och mitt på dagen. MEN så kommer den kopiöst jobbiga kvällen, med allt sug och allt begär vällande över mig. Och vad gör då denna suveränt karaktärsfasta...ööh NOT... kvinna. JO, hon petar i sig lite allt möjligt. Hrmmmm...att det ska vara så j--la svårt att stå emot begäret.
Det "enda" positiva är faktiskt att jag iaf. hållit mig från att äta dåligt under dagen -vilket resulterat i liiiite minus på vågen, ändå.
MEN jag kan stolt berätta att IDAG har jag HÅLLIT mig till ENDAST CB. :) Och då var jag ändå på föräldramöte med fika. Fast jag tog bara en slät kopp kaffe *klappar mig själv på axeln*. Och jag känner mig som världens duktigaste *hihi*. Och den känslan tänkte jag försöka behålla även i morgon. Så kanske det går vägen även då.
Hade fått ett mail från konsulenten, med frågan om hur det har gått att komma igång. Kan ju säga att jag inte svarat ännu. MEN jag ska :) Måste bara samla lite styrka, och karaktär först.
På återhörande. Puss o kram- cykelram/
Mona

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hurra för dig vad du är duktig !! Det har kurrat i min mage hela kvällen utan att jag kan ha en anledning . Dricker ju inte CB men fick god nudelsoppa till middag !! tror du det kan vara därför jag hungrar i hjäl !Gott men mättande som CB kanske. Förstår hur du känner dig varje dag !! Puh, vill inte byta

Kram