måndag 30 juni 2008

Min ledstjärna



Oj, vad jag kämpar... Hela tiden så får jag påminna mig om att jag faktiskt LOVAT mig själv att den här gången så ska jag idka prov på tålamod.

Ja, hur då, undrar kanske ni - JO, genom att låta viktnedgången ta "lite" tid. Och genom att inte springa till vågen i tid och i otid. Idag fick jag dock en pusch att nu jädrar ska jag lyckas. För idag fick jag besked om att jag fått plats på en utbildning som jag jättegärna velat gå. Och på den utbildningen fokuserar man på hälsofrämjande aspekter och vistas en hel del i naturen. SÅ nu är det "bara" att rycka tag i mitt eget hälsotillstånd, så att jag förutom med vikten också orkar med att förbättra konditionen. Hmmm...undrar just vad strategi jag ska lägg upp för det då *skrattar*. Dela gärna med er av tips och råd...

Cicci - Nu är det åtgärdat och öppet för kommentarer...Så det är bara att skriva på ;)

Sköt om er därute i "träsket". Kramen/
Monizz

Inga kommentarer: