tisdag 1 juli 2008

Trillade dit :(


Tror ni inte att jag inte kunde stå emot frestelsen idag... Tänk att jag aldrig lär mig *suck*. Hade en en 2/5-dels chokladkaka liggande på en hylla bredvid mig idag...och *hups* så kastade sig ett groteskt sockermoster över mig och formligen tryckte i mig dessa oäääääändligt gruuuuvligt läääääskiga chokladrutor, helt utan att jag överhuvudtaget lyckades värja mig.
JA, jag hade helt enkelt inte en chans...
Men, men sedan tog jag nya tag igen, efter jag övermannat detta kopiöst otrevliga monster... :) Är det förresten någon därute som vet om det finns något liknande myggspray, eller pepparspray el. dylikt som funkar på dem. Kanske man kan utrota "arten"? De ligger ju och lurpassar på en överallt, vetja!!! Skulle tro att många mer med mig skulle glädjas i yra om sockermonstren för all evighet kunde försvinna från denna värld...
Kramen på er...Och ni....SE UPP för monstrena...Och kom ihåg att tillsammans är vi starkare!
/Monizz

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, nu ska vi se om det äntligen fungerar att kommentera...
Jag vill att du ska veta att jag tycker du är SUPER duktig! Låt inte ett misstag göra att du avbryter det du påbörjat.. Dem monster som du pratar om är inte lätta att ha o göra med. Önskar precis som du att det fanns något medel eller så som gjorde att de försvann. Men,jag tror samtidigt att dem där monster figurerna som dyker upp när man känner sig som mest lättpåverkad ska ses som en prövning. En SVÅR prövning javisst! Men tänk så mycket gladare man känner sig så fort man klarat av att hålla sig ifrån fretelse EN GÅNG... Det ger sen kraft att göra det en gång till, och en gång till och helt plötsligt så kanske det har gått en tid utan att man ens tänkt på att monster figurerna visat sitt fula tryne. Dem har blivit osynliga för ett tag. Men kommer tillbaka, det gör dem ALLTID och då gäller det att försöka vara så pass förberedd man bara kan för att klara sig ur den fighten.
Fortsätt kämpa!!!! Jag vill att vi ska klara det här!! Massor av kramar/ Cicciinthecity.