torsdag 7 augusti 2008

Åsså skiner solen igen



Ja, inte här i verklighetn. För här är det verkligen mulet idag. MEN i mitt sinne så strålar den återigen. Va nu då,
vad-är-det-då-som-hänt...
Jojomen, det var ett litet minus idag igen på vågen. Åter kunde jag glatt konstatera att ett smörpaket till försvunnit, dvs. att kroppen numera belastas med 8 smörpaket mindre. Eller som en annan bloggar beskrev det, att man kunde tänka sig antalet minskade kilon i köttfärspaket...mmmm...hur fräscht känns tanken då på att åter någon gång lägga på sig dem igen...NOT!!!
Skitbra mental bild att bära med sig! Eller hur? Och betydligt mer avskräckande känsla än vad smör framkallar. Men för sakens skull, och "estetikens" (smörpaket tar sig bättre på bild *hehe*), kommer jag även i fortsättningen att visa på "mina" smörpaket ibland. Bara för att påvisa hur många det faktiskt blir. FÖR DET SKA DET BLI *sådetså*

Så numera ter sig min viktlistan såhär:
5/5-08 Invägningsdatum
3/7-08 -3kg
25/7-08 -o,5kg
7/8-08 -0,5kg
Summa: -4,0kg

Inga kommentarer: