fredag 15 augusti 2008

En bild säger mer än...















...tusen ord... Do I need to say anything more... ghaahh...

Men jag kan avslöja såpass, att vågen och jag var inte riktigt överens i morse. Nä, not, njet, nicht !!!!

Precis som jag anade i går så visade sig detta även på vågen, ja, dvs. att jag kände mig uppsvullen som ett hängbukssvin i sista graviditetsmånaden med minst 8-lingar i magen...nja, kanske inte riktigt, men nästan iallafall :) MEN motgångar är visst till för att övervinnas (finns det verkligen något som endast har funktionen att finnas till bara för att ha en motfunktion...hmmm...måste undersökas). Så nu är det väl bara till att spotta i nävarna och ta och göra något åt eländet. Fast det skulle inte förvåna mig det allra minsta, om det skulle visa sig att jag också helt plötsligt bara har gått ner nått kilo sådär huxflux. För att all den vätska som verkar ha samlat sig i min kropp måste ju någon gång ut. Så nu i helgen tänkte jag boka av att toaletten bara är min. Kram på er och fortsätt kämpa på därute
/Mona

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeej =)
Jag hann visst med en tur in till dig innan jag drar på fest.

Det går ju jättebra för dig med vikten!!!!! Heja heja!!! Och va bra att mäta i smörpaket! Har mätt i mjölklitrar men smörpaketen är klart bättre =)

Nu hittar jag hit igen!
Ha en bra helg!
Kram
/Monika

Anonym sa...

Hej hej, nu är jag tillbaka i stan igen. Tack sååå mycket för dina fina kommentarer inne hos mig, det uppskattas enormt ska du veta! Vi fortsätter att stötta varandra nu inför hösten då mörkret lägger sig som en duk över vårt land och det gäller at finna ljuset och hoppet och framförallt KÄMPARGLÄDJEN i vardagen. Så, kämpa på! Jag tror på dig! Kram Cicci
P.s Kanske lite sent svar på din fråga men: Jag pluggar socionomprogrammet i Stockholm.