torsdag 9 april 2009

För er som undrar...

...vart jag egentligen tagit vägen...jag är fortfarande "här", men inte aktiv för tillfället på just denna min sida. Varför?
Jo, ibland tar livet vändningar som man inte riktigt rår på och helt plötsligt står andra prioriteringar i fokus. Men jag kan berätta att jag i alla fall väntar på att komma på hälsohem via remiss (dock inte mest för vikten, utan pga. stress) och att jag fram tills dess fått etablerad kontakt med sjukvården på hemmaplan vilket möjliggjort att jag faktiskt kommit igång med träningen genom sjukgymnastiken *toppen*. Så för tillfället står träning, mental träning och avslappning högre i rang än vad viktbestyren gör. De får komma som bonus, OM de kommer. Just nu tänker jag mera på att bara "hålla ihop" och rent ut sagt "bara" fungera i största allmänhet mellan alla måsten...Men för er som ändå vill följa med när jag ibland uppdaterar min tillvaro till allmänheten kan jag hänvisa till min andra blogg, http://monizz.blogg.se/.

Tills vi hörs, ha det gott! Och förresten glad påsk!
/Mona



2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

GLAD PÅSK !! Vi sänder vårs tankar och massor med kramar till er...

Anonym sa...

Hur få en förändring?

Den manliga stödpatrullen har förnedrats tillräckligt. Ständigt omge bimbon med sitt skyddande staket och hela tiden noggrant inpränta i henne exakt vad hon skall säga. Bara pys nu, ta timeout. Det där får du klara ut själv, lilla vän. Det är du som är partiledare.

För övrigt anser jag:

SVERIGE UT UR EU!